söndag 23 april 2017

Ett avslappnande bad för trötta muskler


Jag lyssnade nog inte på min kropp igår eller så var det att kroppen kände igen rörelserna och när man har så kul att man inte tänker på att 3 timmar sparring har gått, utan man gör det man älskar att göra.

Slängde mig i duschen och satte mig i bilen direkt efter sparringen, om jag var stel när jag skulle försöka ta mig ur bilen :)

Nöjd med dagen och med hur bra allt hade känt så hällde jag upp ett bad med varmt vatten och kom på att jag inköp badsalt för några månader sedan och tänkte att det skulle passa bra. Vattnet färjades orange och rummet fylldes av en doft som påmindes om liniment.

Muscle therapy är ett bad pulver som får musklerna att slappna av och det behövde jag, trodde väl inte så mycket på det. Jag kan varmt rekommendera, musklerna slappnade faktiskt av .
https://www.dresdner-essenz.com/Produktkategorien/Baden.html

För mig är det alltid lättare att äta bra när jag tränar ...Det är som om det här i hop, då är min kropp inte sugen på onyttigt, men så fort jag latar mig så är jag sugen på allt man inte ska äta. Så enda sättet för mig att hålla vikten och må bra är att hitta en balans mellan träning och mat (godis).

Vet inte om det är så för de flesta men jag klarar bara inte av att äta sunt och sen bara titta på tv. Men äta godis och dricka läsk inga problem att ligga i soffan och jäsa då.

Tänk om jag var mer som Hottie när hon äter för mycket godsaker då får hon överskotts energi och vill bar busa och springa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...