lördag 7 april 2018

Bjj ...och öppen matta

Har kommit hem från den öppna mattan på klubben, vi körde först en timme teknik träning, svår men riktigt nice fotlås med en lite udda ingång. när man väl förstod den var den inte så krånglig som den först verkade. Sen sparrade vi och jag fick in den en gång :)

I Torsdag höll jag i Bjj passet och vi körde seat belt, man skulle bara rulla runt och försöka hålla kontrollen med axeln uppåt och känna på vilken bra koppling och kontroll man har. Sen körde vi sparring,  fotot är taget under sparringen.
Ikväll ska jag och min man grilla......vi trodde att det skulle bli lite sol ...men nu är det bara mulet men vi hoppas att det ska klarna upp till kvällen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...