fredag 8 februari 2019

3 pass denna v

Känns så bra att jag tog mig till träningen 3 gånger denna vecka och det hjälper att få bort stressen i huvudet. Ett av passen höll jag i själv, inte helt nöjd med hela passet.

Men jag hoppas att budskapet och tänket kom fram. Det var några nya och det kändes som att det kunde ha varit lite försvårt när det var första passet för dem. Denna torsdag från gick jag konceptet i att bara lära ut basic.


Tisdag och onsdag passen höll Kristian i och det var 2 grymma pass. Tisdag passet var olika strypningar från samma position och det som var så jädra kul var att När jag sparrades kunde jag se ingångarna från olika positioner, en grym känsla.

Onsdags passet var fokus situations sparring med övning på att ha en plan i allt man gör och känna igen sina vinnande grepp.

Idag och på måndag har jag tagit ut semester så skönt och behövligt. På lördag ska jag och min man på whisky mässan i Linköping så det blir att sova på hotell :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...