torsdag 14 juni 2018

Tränat

Idag hade jag mitt sista medarbetarsamtal och det var med min biträdande, skönt att få tid att sitta ner ett par timmar och prata om året som varit och hur vi vill ha det under sommar och hösten.

Sen åkte jag iväg och tränade...var ett tag sedan jag tog mig tid till det. Som alltid var det lika roligt när man väl var på mattan. Vi körde sparring i ca en timme och det gick lite sisådär, men det var kul! Förstår inte att det ska vara så himla svårt att ta sig dit.

På bilden rullar jag med Fredrik en kille som är hur ödmjuk som helst och ser verkligen till att han inte musklar när han kör med mig och det är jävligt kul att köra med honom bara för det, han har utvecklats otroligt mycket på den tid han har kört...men det är för att han fokuserar på tekniken istället för styrkan. För stark är han, om jag klappar ut så är det för att jag slarvar med tekniken och inte för att han är starkare än mig. Fotot är taget utav Alice Andersson ;)


I bakgrunden kör Danne och Kristian 2 duktiga lilabälten som är mer eller mindre omöjliga att passera :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...