måndag 4 februari 2019

Bjj pass

På Torsdag ska jag hålla i mitt första Bjj pass för terminen. Vi kommer antingen köra botten side eller halvgard. Har inte bestämt mig riktigt än. Imorgon är det ett sw pass som Kristian ska hålla och tanke är att åka ner och köra och se lite vad han tänkte bjuda på under passet. Vi har fått ett Bjj pass till i veckan och det är på onsdagarna lite senare än de pass som vi brukar ha och håller bara på en timme. Hoppas att jag ska lyckas slita mig ner till de passet också.


En bild på Kristian och Danne från vårterminen 2018 om jag inte minns fel.

Jag ska värkligen försöka köra veckans 3 pass, vet att det kommer ge mig mer energi och jaga bort stressen i kroppen. Jag tycker att det är sjukt kul när jag väl är på mattan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...