onsdag 18 juli 2018

112

Min man vaknade av att han hade ont i foten, han har gått en längre tid med smärta i foten. Men när han skulle ställa sig på den idag kunde han knappt stödja på benet. Han blev snabbt sämre och började kallsvättas och all färg försvann från hans ansikte. Han var askblek och blev allt mattare. Jag bestämde mig för att ringa 112, självklart blev jag väldigt rädd att det skulle vara hans hjärta eller en propp i benet, de skickade en ambulans. Som tur var det inte hjärtat, han hade fått början till blodförgiftning och skulle ha benet i högläg och äta en medicinkur på 10 dagar.



Vi börjar få riktigt hemtrevlig i nya hemmet nu när vi börjar få upp lite saker. Igår var jag och träna med Joanna, det var första gången sen vi började ombyggnaden som jag känner att jag hade tid och ork att åka och träna
 Blev en timmes sparring och super kul att rulla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...