söndag 7 oktober 2018

Barn pass bjj

Ikväll höll jag i ett Bjj pass för bar 8 år och uppåt. Det är kul att för omväxlingen instruer barn, det kräver mer av en som tränare att undervisa barn och att säkra upp att alla blir sedda och har kul och förhoppningsvis också utvecklas som utövare eller individ. Gick igenom försvar mot rygg och det var jätte duktiga och de ställd alla möjliga frågor. Jag var med och spärrade med dem och det är kul när de använder tekikerna vi övat på, då vet man att man nått ut ;) blev grymt imponerad över barn och ugdommarna som körde, de visade bra respekt i mot varandra och ödmjukhet med tanke på att de var en sådan ålderskilnad. Bilden är från en vuxenträning. Snart ska jag hålla ett pass för bara tjejer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...