fredag 21 december 2018

Inväntar julen

Tog ut semester idag och kändes behövligt blev 3 timmar övertid igår för att hinna med allt. Jag var till vårdcentralen för att kolla blodtrycket, det såg jätte bra ut. Jag var tillbaka idag men de kunde inte hitta något ska ta prover i mellandagarna men hoppas att huvudvärken ska försvinna av sig själv. Höll i ett sw pass i tisdag där de fick sparras i en och en halv timme, var uppskattat. Nu sitter jag i soffan och äter choklad och dricker en kopp kaffe.

Vill uppmana alla att Skänk mer än en tanke till våra hemlösa och fattigpensionärer💝 

Skänk direkt 👇🏼 till organisationen Swish: 1236333165 Meddelande: Julgåva 
Dela gärna insamlingen vidare för att sprida tacksamheten och kärlek till volontärerna i vår huvudstad som gör skillnad😍 
Ingen kan göra allt, men alla kan göra nått!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...