söndag 16 december 2018

Julstämning

Julstämning börjar sakta infinna sig. Har inte skrivit på ett tag, har varit mycket och jag har inte mått helt bra under en tid. Har en sprängande huvudvärk från att jag stiger upp på morgonen som ökar under dagen. Ska beställa tid hos vårdcentralen och se vad de säger. Men nog om det, här försökt skapa lite julstämning....och jag är nöjd, nu sitter med en koppkaffe och lyssnar på julmusik på radion. Båda grabbarna kommer hem under julen, ska bli så kul att få umgås några dagar med hela familjen. Planen är att vi ska göra julgodis själva i år tillsammans.

I lördags var jag på klubben i Köping där vi hade en insamlingsdag för musikhjälpen. De som ansvara för dagen hade gjort ett kanonjobb, det var olika aktiviteter med träning, aktioner och försäljning av fika. Allt i förmån till musikhjälpen än hinner ni gå in och skänka en slant i bössan, följ länken och gör en god gärning lagom till jul <3  https://bossan.musikhjalpen.se/insamlingar/dynamix-koping-if?amount=100
Lite bilder från min julstämning här hemma.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...