torsdag 17 januari 2019

Grappling/Bjj

Nästa vecka på tosdag startar vårterminen på klubben, jag kommer hålla i den första grapplingträningen och hoppas få se både nya och gamla ansikten på mattan. Har faktiskt inte bestämt mig helt hur passet ska vara. Men det blir troligt vis topp side och nästa pass jag har side botten.  Orginalfotot är taget av Adam L en klubbkamrat.

Januari är en tuffmånad på jobbet med inventering och budgetarbete...men nu börjar jag se ljuset i tunneln. Men ska bli skönt när det är helt klart. Har inte haft tid eller ork att måla, men hoppas att jag ska koma igång igen efter alla måsten.

Min man åkte omkull idag när han skulle gå ner till jobbet och slog sig illa, han har har haft problem med ryggen tidigare men känt sig bra under en längre tid. Men nu har han jätte ont :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...