måndag 28 januari 2019

Mackmyra

Har hunnit med att måla en Mackmyra special 04. Blev en ljus tavla med vinter inspiration.....Har inte bestämt mig om jag är nöjd eller ej, den blev ljus och vintrig i alla fall. Imorgon ska jag till Köping på kvällen och hålla i grappling passet, ska bli kul och jag hoppas att vi blir ett gäng.
Imorgon flyttar sonen in i sin nya lägenhet är så glad för hans skull. 

Ska snart ut i snön och gå en promenad, tycker om när det är snö men hoppas att snön får ligga kvar så att den inte smälter bort och det blir halt och slask. Ska det vara vinter kan det lika gärna vara mycket snö, kallt och sol. Är nog önsketänkande....snar är det säkert slask igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...