lördag 23 februari 2019

Hållt i utbildning

Denna vecka har varit en intensiv, nervöst och en super kul vecka. Har hållit i 6 st utbildningsgrupper för företagets säljare med över 60 deltagare i vissa grupper
 Kul att hålla i utbildning när deltagarna är engagerade och intresserade. Men om jag var nervös innan första passet drog igång. Men väl när det var igång var det bara super kul, som tur var jag inte ensam i att hålla i utbildningen, utan vi var två under passets gång och det känndes tryckt. Jag har lärde mig otroligt mycket både om mig själv och saker jag ska tänka på när jag håller utbildningar.

En under bar nyhet som jag har vetat en tid, jag ska bli farmor. Finns inte ord på lyckan jag känner och jag har längtat så länge <3

Har börjat på en ny tavla i kväll också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...