onsdag 27 februari 2019

Huvudvärk

Idag blev jag hemma från jobbet har fortfarande värdens huvudvärk.

Idag har jag sovit och bara suttit, och gått promenader i det fina vädret. Vet inte varför huvudvärken kommer hade lika dant för ca en månader sedan.

Och då var jag på vårdcentralen och det ändå de kunde hitta var för låga salter men för någon vecka sedan tog jag nya prover och de var normala.....i morgon blir det att jobba oavsett huvudvärk...Har lite måsten som måste göras denna vecka.

Nu när jag inte har haft något att göra så här jag kollat in tavlorna jag gjort och de är en hel del. Tavlorna på bilden är ca hälften av de jag gjort under januari och februari. #Bruchladdich #whisky #Tavlor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...