lördag 22 april 2017

3 timmar sparring -så kul




Hem kommen från #Grappling for change det var fantastisk roligt och grym bra stämning.
Blev många bra matcher, körde i 3 timmar utan paus så lite mör i kroppen är jag. Redan i Augusti kommer Nyköpings klubben arrangera ett liknande arrangemang så ni som hade hinder denna gång har möjlighet om några månader. Det var grymt kul och ni som inte var på mattan idag missade otroligt kul arrangemang som går till en bra sak. Bilden är på några av alla som dök upp under dagen.

Det var många från förr som var där och rulla, kul att dyka på folk man inte sätt på länge och som började träna samtidigt som en själv, men det var också många unga som var där. En bra blandning. Kul att man orkar hålla igång i 3 timmar ...men det är ju så kul när man väl står på mattan. Få se om jag tar mig ur sängen imorgon.

https://www.facebook.com/events/1859791994233125/1873808836164774/?notif_t=admin_plan_mall_activity&notif_id=1492800125789267


Såg till att stödja #fighterhjälpen för barncancerfonden med inköp av 2 jätte fina tröjor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...