lördag 22 april 2017

Idag ska jag rulla för en bra sak




Ska snart iväg på #Grappling for change ett arrangemang av Daniel Rosendahl.
https://www.facebook.com/events/1859791994233125/1873732419505749/?notif_t=admin_plan_mall_activity&notif_id=1492800125789267

Grillningen igår blev inte riktigt som jag hade tänkt mig från att det var sol och fint till regnskurar framåt eftermiddagen, men vi grillade emellan skurarna. och det blev ett riktigt gott resultat.

Gjorde en sallad med råstekt potatis.
skala potatisen och dela den i bitar. lägg potatisen i en skål med vatten.
5 kokta ägg
3 paprika
gurka
tomater
grönsallad
socker ärtor
gul lök
stek potatisen ca 15 min mot slutet lägger du i löken och steker den också.

blanda i hop allt....Klart




Till lunch omelett med lite sallad från igår.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...