fredag 21 april 2017

Kaffe - god morgon



God morgon 2 små ord och doften av kaffe, kan en morgon starta bättre.
Ledig från jobbet idag och mina planer är ut i spåret med min kära hund. städa hemma och så grillning till kvällen. När man går promenader med Hottie är det som meditation för själen, skogen, vinden, lukterna och bredvid sig den bästa och trognaste vännen. Man kan inte annat en vara lycklig.

Här om dagen råkade Hottie trampa in en tagg i foten, jag försökte hitta den men kunde inte se något hon hade så ont kunde inte sätta ner foten och Hottie är en tålig hund så visar hon att det gör ont då vet man att något är väldigt fel. jag fick tid hos veterinären och som tur hittade hon tagen i en av tårna den var en cm lång. Förstår att hon hade ont. Var försiktiga om ni har taggbuskar i närheten av där ni går med era hundar.


Omelett ett bra alternativ till bröd om man vill dra ner på kolhydrater. Man kan ha vad som helst på omeletten. Sina favorit pålägg och då blir inte saknad av bröd så stor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...