söndag 23 april 2017

Fixa blomlådan



Då har jag varit duktig och fått ner Penséer i blomlådan och grävt upp syrenbusken och planterat om den på ett bättre ställe, skulle gjort det redan för 2 år men ibland behöver man tid att fixa sånt som går på noll tid. Men nu är det gjort. Jag kan inte säga att jag har gröna fingrar ibland har jag tur och då blommar det som fullt i rabatterna och blir det ingen ting.....kan ha att göra med att jag ibland bara glömmer att vattna. Men vist är det fint med blommor i rabatten och en grönskande trädgård. Röda tomater som man drivit fram själv är lite för gott.

Före

Efter
Syrenens nya plats



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...