onsdag 26 april 2017

smått och gott

Foton som jag tagit under åren som gått, Raja min trogna vän. Hon kom till mig när hon var lite över 6 månader, hon kom från ett trasigt hem. Hon var ett vrak när hon kom, kissade och bajsade inne bet sönder allt hon kom åt. Fick ha henne i koppel hela tiden. Under de första 2 månader var hon vid min sida i koppel. Vi bodde på landet med stor tomt och det var inte min önskan att ha en hund i koppel utan ville att hon skulle kunna vara en familjemedlem. Efter 2 månader provade jag att släppa henne och från den dagen fortsatte hon vara vid min sida i 14 år och vi gav varandra trygghet och kärlek. Under lång tid efter att hon kom till oss vägrade hon åka bil, när vi skulle åka bil sprang hon alltid tillbaka och satte sig vid ytterdörren och ville inte med, det var som hon var redd för att bli tillbaka lämnad, men successivt så blev hon medveten om att detta var hennes hem för alltid. Min bror skulle vara hundvakt, han bodde en bra bit bort, och jag lät henne vara hemma så länge det bara gick så han åkte och hämta henne när jag inte var hemma. Det slutade med att hon öppnade hans ytterdörr och sprang hela vägen hem och när han väl hittade henne försökte hon ta sig in hemma genom att krafsa på dörren. Från den dagen så åkte jag själv och lämnade henne hos min bror när jag behövde hundvakt. Hon kommer alltid finnas i mitt hjärta och saknar henne djupt.


saknar henne så mycket.

bilder som jag tog i Norge



Gamla bilder jag har tagit i Katrineholm





Har du en dröm eller ett Mål är det bara att följa regnbågen :)
Denna bild symboliserar målet, drömmen och framtiden. där vi står nu är nuet och skulle vi titta i backspegels så kan vi reflektera och lära oss om det som varit. Man får inte glömma att stanna till och leva i nuet. något jag måste påminna mig om hela tiden för jag strävar hela tiden framåt och ibland i för hög hastighet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...