onsdag 2 maj 2018

Snart....

Igår var jag och träna grappling, vi var inte så många på passet men det var ett bra och avslappnat pass med mycket sparring. Jag passade på att anmäla mig till klubbmästerskapet som är nu på söndag, jag anmälde mig både i Bjj och grappling. Få se hur det går.

På måndag ska jag hålla i min första utbildning för nyanställda i ca 5 timmar, ska bli så spännande men samtidigt  nervöst. Det finns 20 platser men en så länge har bara 16 st anmält sig. Kommer hålla en utbildning till om ca en vecka. Jag hoppas att de som kommer på utbildningen ska känna sig inspirerade när de går där ifrån......vi får se hur det går, men ska göra mitt yttersta för att få till det.

Min trogna och fina hund fick ett nytt sele i går och hon blev hur snygg som helst i det :) Har beställt nya sidor till selet med hennes namn på som kommer om ca 2 månader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...