måndag 9 april 2018

Imorgon grappling träning

Imorgon ska jag gå upp 04:10 och efter jobbet är planen att orka pallra mig i väg på grappling passet vid 18:00 tiden. Jag ser fram emot träningen, skulle vilja prova ingången på benlåset vi övade på i lördags för att se att jag inte glömt det.


På lördag är det seminarium på klubben. Med WALDO ZAPATA ett svartbälte från Stockholm, ska bli kul.

Jag ska hålla i internutbildning på jobbet för nyanställda och håller på att försöka lära mig utbildningsmatrialet. Känns kul men lite spänt samtidigt. Nästa vecka ska jag upp till Stockholm på utbildning och träffa alla internutbildare och fortsätta öva på materialet.

Tycker att det är super kul att få utvecklas och utveckla andra....men då vill man också se till att det blir Bra :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...