söndag 8 april 2018

Söndag....

Idag passade vi på och åka in till Västerås för att titta på utemöbler och köpa jord till att sätta lökar i så att de ska hinna gro. Vi åkte till granngården för jord inköpet och passade på att köpa en anti strässboll till gris. Grannen inköpet en sådan boll till sin hund och den kan busa med bollen i timmar på egen hand....Så en sån måste jag skaffa till Hottie, väl hemma kastade jag iväg bollen till henne men hon gick åt andra hållet och hämtade en pinne i stället :) ingen boll som föll damen i smak.

Nu har vi krattat och grillat. Vi hitta de förresten ett nytt utebord med 6 st stolar som vi får hem i veckan så nu får sommaren komma. Jag har till och med hunnit gåt igenom kandidaterna inför sommaren 51 personer hade sökt sommar jobb och jag har kallat 3 st på intervju, ska bli spännande att träffa dem och se om någon av dem kommer bli en ny kollega eller om jag måste kalla fler.

Veckan kommer bli intensiv....har allt för många måsten. Men kommer bli bra om jag bara hinner allt som står på schemat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...