torsdag 6 juli 2017

Uppskattning

Blev glatt överraskad idag, vi har haft högt tempo och många måsten under en period på jobbet. Jag gillar när man hela tiden har något att göra och nya problem att lösa. Vi har haft många nya som ska lärasupp och det är en hel del som de ska lära sig samtidigt som kundflödet ökar, men det är kul med nytt folk i gruppen. Men jag har känt mig lite energi löst under ett par dagar och så dyker chefen upp idag och gav mig 2 bio biljetter för mitt bidrag på mötet och som ett trollslag var batteri nå laddade. Hur gick det på träningen i tisdags, vi gick igenom 4 strypningar från guard, grund strypningar som alla bör kunna.  Där efter körde vi en strypning från side med sin egen gi jacka och avslutade med  mycket sparring och kontroll av en sida.
Håller på att lyssna på Omgiven av idioter och har kommit fram till att jag är nog röd bland de 4 beteendena som beskrivs i boken, jag har tidigare gjort en idi profil och de beskriver nästan samma sak som denna bok, men det är intressant och spännande. En bok jag kan rekommendera att läsa. Nu ska jag försöka lista ut vilka betanden mina nya medarbetare har...och jag har en liten aning :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...