söndag 2 juli 2017

Vilken dag

Äntligen kom sommaren, i går lördag var en helt magisk dag. Låg i bassängen på en luft madrass och flöt runt så skönt och avkopplande. Sen blev det lax med färskpotatis och en hemmagjord örtsås. Blev riktigt gott om jag får säga det själv. Tomat salladen är en gul lök och en röd lök, en lime plus lite basilika (ska egentligen vara koriander) timjan och persilja och lite dill och tomat, jätte gott till allt. Ett recept jag fick av min styvson Kenneth. Det var en sån där bra dag då man känner att man laddat batterierna. Har börjat lyssnat på 2 ljudböcker den ena heter: Omgiven av idioter, skriven av Thomas Erikson och den andra är: Att välja glädje av Kay Pollak, Bra och intressanta böcker som får en att tänka till och omvärdera ens egna tankar och betanden. Återkommer när jag hunnit jobba med böckerna.
https://www.plusbok.se/att-vaelja-glaedje-en-bok-om-att-faa-ett-baettre-liv-kay-pollak-9789185567164/?utm_source=bing&utm_medium=cpc&utm_campaign=QA%20Feed%20-%20SE%20Titles%20Search%20A%20-%20E&utm_term=att%20v%C3%83%C2%A4lja%20gl%C3%83%C2%A4dje%20kay%20pollak&utm_content=att%20v%C3%83%C2%A4lja%20gl%C3%83%C2%A4dje%20:%20en%20bok%20om%20att%20f%C3%83%C2%A5%20ett%20b%C3%83%C2%A4ttre%20livhttps://www.plusbok.se/omgiven-av-idioter-hur-man-foerstaar-dem-som-inte-gaar-att-foers-thomas-erikson-9789175037257/
Länkar till böckerna jag pratade om.

Det blev aldrig någon seans den blev uppskjuten så återkommer när jag varit på den. På tisdag är det åter Bjj/Sw som står på schemat med mycket sparring, ser fram i mot det. Få se om några av tjejerna från tjej passen dyker upp, hade varit kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...