tisdag 6 november 2018

Nytt schema och träning

Idag har varit en bra dag, känns riktigt bra med nya schemat på jobbet istället för att gå upp 4:00 så börjar jag vid 8 tiden. Så nu hinner jag äta frukost i lugn och ro. På jobbet har jag byggt om planogram och städat. Känns super bra att få det gjort.

När jag kom hem hade mannen gjort middag, han bjöd på raggmunk och fläsk.
Sen åkte jag till träning, vi var 4 tjejer på sw/Bjj passet. Kristian höll i passet, och tekniken vi körde var ett svep från guard till maunt och armbar från maunt. Sen var det sparring. Bilden är från ett annat pass.
Ska försöka komma iväg på Torsdag med, den här veckan är det min tur att städa på klubben.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...