torsdag 8 november 2018

När inget funkar....

De finns de där dagarna när inget funkar på träningen.....oftast är man väldigt peppat inför träningen. Man har till och med en plan inför sparringen. Och så är man inte ens i när hetsen av planen och ju mer frustrerad man blir, desto längre bort kommer planen och teknikerna. Några dagar då och då är helt okej att känna så, men när det börjar gå veckor och inget sitter....varken tajming eller teknik. Så frustrerande.....ja, jag har haft uppehåll ....Men måste det ta sån tid tills man är tillbaka. Jag vill känna att jag har kontroll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...