lördag 28 juli 2018

Bröllopsdag

På måndag har vi varit gifta i två år, tiden rusar iväg. Men vi har hunnit med en hel del på dessa 2 åren. Vi passade på att fira det idag efter som vi jobbar båda två på måndag. Vi har bara varit gifta i två år men vi har varit tillsammans i 28 år. Min man har stått vid min sida i vått och torrt. Han har alltid trott på att jag ska lyckas med var jag än tar mig för. Vi har haft motgångar som vi lyckats ta oss igenom och de har gjort våra band starka. Älskar honom av hela mitt hjärta.


Vi firade med att laga mat tillsammans och det blev oxfilé med hasselbackspotatis och rödvinssås och ett glas rött. Super gott

Ikväll blir det film, vi ska titta på Tårt-Generalen och mysa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...