lördag 28 juli 2018

Sparring

I torsdag var jag iväg och körde en timme sparring på sommarens varmaste dag :) och det märktes, vi var 5 på mattan och körde 4 min ronder så en fick vila....men man svettades lika mycket när man vila som när man sparrades. Det var hur kul som helst...som vanligt. Av oss 5 så var vi 3 tjejer och det är sällan vi är majoritet. Till hösten kommer vi köra tjej intro för att få fler tjejer att upptäcka klubben och hoppas att vi får några fler tjejer som ska fastnar för våra idrotter.
Här kör jag med Joanna, hon är i otrolig bra form. Super kul att rulla med henne.

Har kör jag med Jonas, en ödmjuk kille som är grym stående och som är omöjlig att dra handledslås på, tror att han saknar känsel i handlederna ;) Alice har tagit fotona.

Idag har jag städat lite i gamla huset men det går trögt, tur att jag har en månad på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...