lördag 14 juli 2018

Vision





Vision, när jag såg planlösningen och insåg att med detta hus hadde vi möjlighet att skapa vårat drömhus. Jag och min man hade en rätt klar bild på hur vi ville att vårat hem skulle se ut.

Och så gick vi på visning, huset var gammalt och slitet. Vi såg vad vi skulle kunna skapa och vi lade de första budet och det sista. När det väl var dags att ta överhuset, lyckades vi skapa vårat dröm hem, med hjälp av Kenneth på 2 veckor.
Lite före och efterbilder. Vi har lister och dörrar kvar, annars är det klart och vi kan flytta in nästa vecka.

Bild på vårat kök innan renoveringen, en klassisk plastmatta från 64 :)
Lite skilnad.

Nya hallen där vi har lagt klinkers med svart fog. Bilden under är ett av rummen som är rivna och så ser man hallen längst bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...