lördag 14 juli 2018

Trägolv

Idag håller Kenneth på att lägga golvet. Han är så himla duktig, åkte hela vägen från Norge för att hjälpa pappa och mig. Hade vi inte fått så mycket hjälp av grabbarna och då framför allt Kenneth som slitit varige dag för att vi ska bli klara, så är vi äntligen i slutskedet. Idag köpte vi in de sista listerna. Blir så fint :)

Jag och min man skulle köra bort granris, men efter 2 vänder på tippen, höll vi på att smälla av. 30 grader och vindstilla är inget man leker med.......vi häll på att smälta bort.
 Det mörka golvet kommer verkligen till sin rätt med de ljusa väggarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...