lördag 29 september 2018

.....tar tid

Känns lite jobbigt att bo med alla lådor, min man och jag brukar laga god mat tillsammans under helgerna och nu har vi en micro. Skulle vi behöva diska får vi göra det på toa. Det som är som en sol i mörkret är våran kaffemaskin, en god kopp kaffe på morgonen och blundar man så kan man lossas att allt är som det brukar.....Men 3 v känns som en väldigt lång tid.
Idag ska vi grilla och det brukar jag i vanliga fall sefram i mot.....Men nu känns det inte lika kul. Jag hade tänkt att gå ut i skogen och leta kantareller men vi har ingenstans att tillaga dem och ingen plats att torka kantarellerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...