torsdag 27 september 2018

Ett sträck på mitt bälte

Blev en lång dag på jobbet idag igen. Kände inte alls för att åka till träningen, men när köksstommarna kom så kändes det som en bra idé att åka hemifrån. Nu bor vi i en lagerlokal känns det som...Men på måndag ska de börja montera köket. Kommer bli en lång helg ;) Men jag kom i alla fall i väg till träningen Lollo höll i passet.


Vi körde lite olika tekniker från X-Guard, efter passet fick Kristian och jag ett varsitt sträck på bältet. Jag blev superglad det betyder att jag utvecklats lite under de senaste 2 åren :) på rätt väg. Efter passet var jag så glad och fyld av ny energi så jag provade ett judo pass och det var en timmes stående sparring och jag är rätt öm i kroppen nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...