lördag 10 november 2018

Lördag

Idag vaknade jag av att min man hade gjort frukost...något jag är bortskämd med under helgerna. Men uppskattar väldigt mycket. På Lördagar är det sparring på klubben och jag hade bestämt för att åka dit och eftersparringen städa lokalen. Kändes helt okej på sparringen, jag hade en plan som jag aldrig kom till men körde på bra utan vila...Så rätt nöjd....för första gången på träning fick jag mjölksyra i armarna, något jag bara fått på tävling tidigare....Så jag måste ha tagit i. Passade på att stå på händerna 1 min gånger 3. Så nu är jag öm i armar och axlar. Jag ställde mig på vågen idag och hade gått ner 2 kg. Känns väldigt bra.

Idag kände jag för att äta något bra och nyttigt....Och det blev kalkon filé med beccon och kantareller, serverad med sallad.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...