söndag 20 januari 2019

Sol...allt startar med dig själv

Idag känns det som om jag är full av energi, vaknade i morse med insikten att jag tar min partner förgivet. Kom fram till att jag har tjatat om att Vi måste sluta sitta med tfn, Vi måste bli bättre på att äta mindre godis och så vidare. Men idag ramlade polätten ner under natten, jag kan berätta att jag får bra insikter när jag sover, värkar som om jag är lite smartare under sömnen. Jag vill vara den som gör min partner till en bättre mäniska och jag har tyck att vi har hjälp varandra med det genom den kärlek vi delar till varandra. Känns nu som om jag har blivit tjatig och lite små sur utan anledning. Men det jag kom fram till är jag kan bara ändra mig själv och förhoppnings vis smittas det av sig till min livskamrat. Jag kan inte vänta på att han ska vara med utan de måste han själv få bestämma.  Med den nya energin har jag tvättat fönsterna på insidan och bytt gardiner. Hottie och jag har varit ute på en långpromenad. Känner mig lycklig <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...