lördag 26 januari 2019

Tid för sig själv....

Idag fick jag tid och ro att fortsätta måla. Har varit en intensiv tid på jobbet och i fredag var en sån där dag då allt kändes ovärt. När man visar affärmannaskap för att leverera årets resultat och vi har kämpat och sprungit så fort vi kan och tack för det så pratar de om att dra ner mer timmar och samtidig ska vi leverera dubbelt så mycket pengar....Då känns det lite hopplöst, men jag försöker släppa tankarna på jobbet och ta en dag i taget tills det känna bättre. Idag försöker jag bara lägga fokus på det som är bra privat och sådan jag tycker är roligt och som inte har något med jobbet att göra. Måste påminna mig flertal gånger jobbet är inte allt.
Den är inte klar än men börjar ta form, vad tycker Ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...