lördag 6 maj 2017

efter 3 timmar sparring.....

Har inte skrivit så många inlägg på ett tag. Efter sparringen på grappling for change så var jag jätte taggad, nu skulle jag se till att hålla i detta och träna regelbundet inte så sporadiskt som jag gjort på senaste tid.

Men när jag fick av mig skona hemma så såg inte mina fötter så roliga ut och efter en dag började de vätska sig. Hade blivit brännskador på översidan av fötterna, ett tecken på att jag tränat allt för dåligt för att köra 3 timmar i streck. Fick lägga träningen på hyllan tills de läkt ihop.
Hade väldigt ont i ett par dagar, ibland undrar jag om min kropp hjälper till att se till att jag inte ska komma igång med träningen. Är det så här det är att bli gammal. 2 veckor efter har jag fortfarande inte kommit tillskott och hamnat på träningen det har varit extremt mycket på jobbet och feber och fötterna har tagit lång tid att läka eftersom man förvärrar såren när man har arbetsskorna på om dagarna. Få se om jag kommer hitta några ursäkter till nästa vecka.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...