söndag 14 maj 2017

Hålla i motivationen

Under ett par veckor tappade jag all motivation, en förklaring var att jag fick feber och jobbade otroligt mycket. Mitt humör var som en bergodalbana och till slut var jag tvungen att ta tag idet med lite bättre mat och tvinga mig att röra på mig. Har blivit  4 km nu i 2 dagar och  ska ut snart idag igen och så ett sparringpass på en och en halv timme. Vi var fem stycken på sparring passet så vi fick turas om att vila. Teknikerna satt inte och inte heller timingen, men det gjorde inget för det är förbaskat kul att vara på mattan, konstigt att det då ska vara så svårt att ta sig ner. 

För några år sedan när jag mer eller mindre tränade jämt hade jag lite förståelser för såna som jag, hur kunde det vara så svårt att ta sig ner till träningen? jag förstod det inte alls, för mig var frågan inte om jag skulle träna, utan vad jag skulle träna på.

Nu har jag större förståelse hur svårt det verkligen är ......Latmasken är svårt att bli av med. Det finns ett sätt, bestäm dig och se till att du kan inte kan om bestämma dig. Det är som att gå till tandläkaren eller jobbet, man bara gör det.

En god omelett:

3 ägg
en morot som du river
skvätt vatten
2 sparrisar
några bitar pepparsalami
chili fryst

Blandar allt utom sparris och salamin. sparrisen steker jag lätt i stekpannan häller i äggröran och lägger på salamin. Klart.
Måste berätta att jag har hittat en sån bra app som heter #Wish - shopping made for fun. sök upp denna, helt galna priser på allt. kommer nog aldrig köpa något annat en från denna app. Gå in och kolla ni med. Vissa priser är för bra för att vara sant. Återkommer när varorna har kommit hem och berättar om jag är lika nöjd när jag fått hem varorna.


2 kommentarer:

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...