fredag 12 maj 2017

veckan som gått

Det blev ingen träning, feber och efter det jobb. Har försökt kompensera det med att äta bra. Vill dela med mig av en enkel lunch. Omelett med tonfisk röra. Tonfiskröran enkel: tonfisk, rödlök och lite majonnäs och röran lägger jag på när omeletten är klar.


Har en pilatesboll hemma som jag använder för att öva balans och rörlighet. Finns en på träningen som jag brukar rulla på eller göra knäböj. Finns hur många bra och roliga övningar som helst man kan göra. Brukar försöka lyfta på ett ben när jag gungar bollen sidled, bra övning för att stärka upp utsida och insida knä och lår.


Skönt att solen är tillbaka och snart kanske värmen också kommer.  Imorgon är det öppen matta på träningen, man åker dit och sparrar eller övar på någon teknik. Måste komma igång, känner mig så trött och jag vet att det beror på att jag tränar alldeles för dåligt och jobbar för mycket. Om man följer länken så finns det lite övningar.

http://cdn.finest.se/wp-content/uploads/sites/6336/2014/12/IMG_1769.png

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...