måndag 8 maj 2017

varm/kallt

Det kom inte som en chock att det skulle bli kallare....men snö Är väll att ta i. Tanken att gå ut i spåret känns inte alls så lockande. I morse när jag skulle cykla till jobbet så funderade jag, ska jag ta mössa och vantar...men skakade på huvudet, inte kan man ha mössa nu och mindes de varma dagarna som varit. Men oj vad jag ångrade den tanken.

Det var så kallt om händerna...hoppas att värmen snart ska vara tillbaka och hålla sig kvar.
Nu återstår det bara att försöka kravla sig ut i spåret....men vet inte om jag lyckas komma på en bra anledning att låta bli, En promenad blir det alltid, men jogga....det får vi allt se.

Blev en timme övertid på jobbet idag och så blir det några timmar till med förberedelser inför morgondagens möten på jobbet.

Men imorgon då ska jag iväg och träna ett pass grappling, undrar vem det är som håller i passet imorgon, oavsett vet jag att det blir jobbigt och otroligt roligt.

Jag fick rådet igår på mässan att jag skulle försöka dra ner på kaffe och gluten och jag ska försöka tänka på att dricka mer vatten och äta mindre bröd. Vi får se hur det går.
För några år sedan drack jag väldigt mycket smoothie som jag mixade själv med bär och frukt och en halv dl havregryn och tyckte att det var en kanon god frukost och sen slutade jag bara med det.
Jag kanske ska börja med det igen.

Latte är inte så fel  :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...