söndag 7 maj 2017

Hälsomässa -Själens harmoni

Idag var jag och en väninna på mässa som handlade om andlighet. Jag tycker att sånt är jätte spännande och jag tror fullt ut på att det finns en tredje dimension. Vi provade på Tarot kort och änglakort och så blev vi spådda. Nu får vi se om något kommer slå in. Jag föredrar nog Tarot kort, vet inte varför jag gillar dem bättre.

Tanken på att gå på seans eller bli spådd ökade efter att min mamma och mormor gick bort. Jag har inte riktigt kunna sörja min mamma, det känns som hon hela tiden finns nära mig och när sorgen blir påtaglig gör det så ont. Det känns som att man ska explodera inifrån. Kan vara att man famlar efter ett grässtrå att hålla sig fast i. Jag vill tro att det finns något mer efter döden, men jag tror inte på någon religion. Min mamma trodde helhjärtat på en tredje dimension där man kunde få kontakt med sina nära och kära efter döden. Jag fick Tarotkort i julklapp förra året och har lagt några kort till nära vänner. Lite spännande och ska bli kul att se om något slår in.

Jag ska berätta om en dröm som jag hade för ett lite tag sedan. Jag har tfn vid min säng ifall någon från jobbet behöver få tag på mig. Jag drömmer att jag vaknar av att tfn ringer och svarar -Hej det är mamma ville bara ringa och höra hur du har det och säga att jag älskar dig. Jag känner mig så glad att höra hennes röst att tårarna börjar ringa och jag talar om för henne att jag saknar henne så.  Men med en rysning i kroppen kommer jag på att hon är död...tänk om hon inte vet om det? for det igenom mig och jag säger" Men du är ju död".  Jag vet, men villa bara ring och tala om att jag älskar dig. Jag vaknar upp. För mig var det en tröst och jag har aldrig tidigare drömt att jag pratar i tfn eller ringer någon. Jag vet att jag flertal gånger har försökt ringa nr i drömmar men aldrig kunnat slagit rätt nr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...