lördag 10 juni 2017

Hur gick det

Vaknade på natten och insåg att jag var tvungen att lägga till en fråga jag tagit bort, Vet inte om det är så för er med att när ni sover så fattar ni de bästa besluten så är det för mig, jag litar fullt ut på de beslut jag sovit på. Det är som när man sover så kan man bearbeta allt med ett mycket större förståelse till alla som är inblandade. Saker jag inte tänkt på när jag är vaken blir så tydliga då.

Mötet det gick riktigt bra om ni frågar mig, de som deltog verkade nöjda och alla deltog i diskussionerna. Hela dagen levde jag på den positiva känslan jag fick av alla. Lyckades hålla mig samlad, lugn och samtidigt saklig. Jag var riktigt nervös tills mötet startade men då släppte all nervositet, samma känsla man har innan man kliver upp på mattan när man ska tävla.

Hittade ett gammalt klipp från aftonbladet 2003 http://www.aftonbladet.se/sportbladet/article10373791.ab

Idag ska jag på studenten till en barndomskamrats dotter, tiden går för fort.
Regnar nästan oavbrutet tycker synd om de studenter som springer ut idag, varför kan det inte bara vara sol. 2 veckor till midsommar hoppas på att värmen hinner komma tillbaka, tråkigt om det bara blir regn i sommar. Vi har 6 personer som är och tävlar från klubben idag på Tapout i Bålsta och de har gått riktigt bra för juniorerna och snart ska de vuxna tävla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...