tisdag 6 juni 2017

Träna i kväll

Ska iväg och träna Bjj ikväll ser fram i mot passet, Daniel håller i det och jag tror att det kommer bli ett kanon pass med mycket sparring. Vi har några från klubben som ska tävla till helgen i Bjj så fokusen kommer ligga på dem ikväll. Hittade en tävling på nätet från 2008 då jag tävlade i Bjj https://youtu.be/X5O7FmjxE8M

Idag gjorde jag laxröra till lunch, det är så enkelt men så gott. Jag och Hottie gjorde en sväng i spåret men det blev bara gång, känns allt för kvavt ute för att jogga eller så är jag bara lat. Till middag blir det grillat och kantarellsås.

Imorgon ska jag iväg och hjälpa till på ett möte med biträdande från distriktet. Ser fram i mot det, jag ska ansvara för en workshop handlande om kundmöten och som tur gick jag igenom materialet en sista gång och insåg att jag var tvungen att stryka hälften av alla frågorna. Ibland är man för ivrig och glömmer syftet med uppgiften och det var det jag gjort. Det är mening att folk ska tänka själva och då tror jag att man kanske inte ska ha för många olika frågor utan nöja sig med kärnuppgiften och diskutera utifrån det. Hoppas att det blir bra och att de känner att de får ut något av det.

Vi fick ihop polen igår men insåg att det blivit 2 hål i den när den legat i garaget, men nu är hålen lagade och det verkar som om det blev tätt. Nu måste bara vattnet värmas upp av mycket sol.

Ska bli skönt att åka och träna ikväll.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...