tisdag 18 juli 2017

Här och nu

Var ute och gick sent igår kväll, brukar lägga mig allt för tidigt för att hinna se solen gå ner...men vad vackert och rogivande det är. Inser att man springer oftast för fort fram i livet att man missar de vackra just nu. Jag måste påminna mig själv att livet pågår nu, inte imorgon eller om en vecka.....vet inte om det är vanligt att man hela tiden strävar framåt. Jag gör det allt för ofta, har svårt att fira segrar för jag är redan vid nästa mål.

Men igår kväll stannade jag upp och njöt av att solen sakta gick ner, hittade en inre ro. Ska försöka hålla kvar den känslan. Ikväll är det träning och jag håller i passet, planen är samma passering som alltid som uppvärmning och kommer nog köra sprawle och ingångar idag igen och självklart massor av sparring.

På semestern ska vi åka en sväng till Norge och hälsa på släktingar och på vägen hem ska vi åka en omväg för att uppleva naturen i Norge. Kommer lägga upp bilder från resan. Ska också på en instruktörs utbildning i Stockholm i sommar, ska bli kanon spännande och givande, annars har jag inget mer inplanerat förutom att bara vara här och nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...