fredag 14 juli 2017

POTATIS

Att odla något själv och se det växa, finns det något som är mer givande och hur gott är det inte att äta det sen. Nu kan jag inte ta på mig äran att jag odlat det, men jag tyckte att det var en bra idé. Min man gjorde jobbet, men jag fick äran att gräva upp första koken. Vi var inte säkra om de var klara det var bara 2 plantor som fått knoppar och det vi hade hört så ska vist potatisen blomma innan man tar upp dem. Men jag chansa och de var så fina <3


I tisdag höll jag ett Bjj pass och som uppvärmning körde vi the spred. 5 passeringar från samma utgångspunkt. Sen fick de köra ingångar från stående och lade sedan på sprawl mellan varige ingång, båda sprawlade samtidigt och snabbt upp och nästa person gjorde sin ingång i 2 min fick de köra. Sen gick vi igenom armbar från side , grundligt. Avslutade med sparring.

Lyckades bli sjuk under natten och det var mindre kul. Vaknade med kramp i magen och var så yr så jag var tvungen att få hjälp att gå. Dagen efter sov jag i nästan 24 timmar. Vårdcentralen trodde att det var vätskebrist. Men jag tyckte det var väldigt mysko...borde väl känt av på sparringen att jag hade vätskebrist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...