torsdag 24 augusti 2017

Förra veckan Poolrull

Det blev så att jag åkte på poolrullet förra fredagen som Morgan anordnade i Eskilstuna, försökte få med några från klubben men alla var upptagna så jag åkte dit själv. Kände ingen som var på plats men alla var trevliga och ödmjuka. Det dök upp 2 utövare från Polen som senare skulle vidare till Stockholm om jag uppfattade det rätt. Det blev 2 timmar och 20 minuter rull för min del och det var superkul. Jag var rätt mör när jag kom hem och träningsvärk hade jag dagen efter.  Jag försöker träna regelbundet på ute gymmet och varit ute på svampletning i skogen men där har det varit dåligt med kantareller. I tisdags var jag och tränade på klubben Kristian höll i passet och det var super kul men svettigt med massvis av sparring.

Nu på måndag har vi terminsstart och på tisdag håller jag i det första Sw/Bjj passet för terminen, ska bli spännande att se om det dyker upp några nya medlemmar.

Bild på oss som var och rullade på poolrullet hos Morgan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...