torsdag 17 augusti 2017

Gymmet

I tisdags var jag och tränade Bjj, det var Pär som höll i passet ett lila bälte som alltid har bra och svettiga pass. Det blev mycket situationssparring med tema rörelse och avstånd från botten, bra och riktigt kul. Igår var jag ute i skogen och letade svamp men upptäckte till min fasa att de har gjort kalhygge av mitt bästa svampställe, men jag försökte leta på andra stället och det blev 3 ynkliga kantareller. Få se om jag försöker senare idag att hitta fler.

Frukosten har bestått av havregrynsgröt så där har jag varit duktig. Idag blev det ute gymmet och 3 km gång. Har känt mig otroligt uttråkad ...kommer inte på något kul att göra.  Men det är väl meningen att ibland måste man ha tråkigt. Min förväntning på mina 2 sista veckor var att det skulle vara varmt 25-28 grader. Skulle träna och ligga i polen och slappa, det är 17 grader i polen. Inte alls som jag tänkt mig.

Imorgon så är det utomhus grappling och grillning har inte bestämt mig en om jag ska åka, beror lite på om manen kommer hem eller inte, han har legat borta i lastbilen hela veckan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...