måndag 14 augusti 2017

Halva tiden

Nu är det 2v kvar av semestern så halva semestern är avklarad och inget inplanerat för dessa veckor som är kvar. Idag blev det 5km och utegymmet. Sedan har jag solat hela dagen,  som det ser ut ska det bli växlande väder resten av veckan. Så fort solen går i moln blir det hur kallt som helst, lite trist känns mer som höst en sensommar. Planen för morgondagen är 5 km och Bjj i 1 och 1/2 timme.

Samtidigt som det är skönt att inte ha något inplanerat är det lika jobbigt när man blir rastlös. Tycker att det är en svårbalans för jag blir så lätt rastlös. Kräftskivan igår var riktigt trevlig, Lite tråkigt var att den stora pajen tog lite längre tid en vad jag räkna med så nästa gång jag ska göra paj kommer jag göra dem i portionsstorlekar istället.

Vi provade att grilla kyckling file med rök spån som vi hällde i glöden och stängde locket, smakade riktigt fin röksmak om kycklingen. så idag har jag ätit kyckling.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...