söndag 27 augusti 2017

Tillbaka till verkligheten

Imorgon är första dagen efter semester och det ska bli skönt att börja på, var nere en sväng idag och klippte gräset och städade av duschen så imorgon finns inga ursäkter varför jag inte skulle kunna jogga till jobbet. Denna vecka är också terminsstart på träningen och på tisdag ska jag hålla första passet i sw/grappling/bjj.

Har inte bestämt vad vi ska göra, hoppar fram och tillbaka med olika idéer, men imorgon kommer jag bestämma hur passet ska vara upplagt. Ett roligt pass som ska passa avancerad och nybörjare.

Det slår väll aldrig fel att man ska bli förskylld sista dagen på semester så nu hoppas jag att det går tillbaka, Vill inte bli sjuk nu. Det kommer vara några intensiva veckor på jobbet så jag behöver all energi.

Igår grillade vi flankstek och vi hade rök spån på glöden så vi fick en rökig god smak på köttet, Till köttet gjorde jag potatisgratäng och hemma gjord rödvinssås. kanon gott :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...