söndag 3 september 2017

Veckan som gått

Denna vecka började höstterminen och i tisdag höll jag i det första sw/bjj passet. Det var ca 20 personer på passet från nybörjare till avancerad. Som uppvärmning gick vi igenom en passering, sen låg fokus på armbar med motstånd från olika steg och pannkaksswepet. Sen avslutade vi med situationssparring. I torsdag höll jag i Bjj/sw passet för att instruktören som skulle hålla i passet var sjuk. Vi var 18 utövare på passet och vi gick igenom escape från mount. Sparringen körde vi blundande för att det skulle bli så avslappnat som möjligt. Kul att se när utövare tar till sig teknikerna under passet och praktisera det i sparringen.

Har varit och letat kantareller 2 gånger denna vecka och har hittat 0 st...där i mot har det kommit en mängd andra svampar. Fick köpa kantareller på Ica för att kunna göra kantarellsmörgåsar, som är så gott.

Idag var det storstädning av träningslokalerna och det blev så fint. Till söndags middag och matlådor för nästa vecka blev det kycklinggryta och den blev god om jag får säga det själv.

I helgen avgjordes Scandinavian Bjj tournament och jag hade tänkt ställa upp, men kände att jag tränat för dåligt så jag anmälde mig aldrig. Men det känns som en törn i sidan, hade gärna tävlat igen ....så nu måste jag bara se till att träna regelbundet så att jag ska kunna tävla om jag känner för det ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...