torsdag 7 september 2017

Bjj träning

Trött var nog bara förnamnet i dag efter gårdagens långdag, idag blev det ca en timme övertid men då hade alla varor kommit upp på hyllorna. När jag kom hem förberedde jag grillen och la rök spån i vatten....sen blev det grillning av kyckling filer, till kycklingen blev det sallad och stekt potatis. Men jag var fortfarande trött efter att jag ätit ;) Om inte Joanna hade hört av sig hade jag struntat i träningen. Men väl på träningen kom energin tillbaka och som alltid ångrar man inte att man är på mattan. Kristian höll i Bjj passet och anpassade tisdags tekniker till gi och lade på lite flera svep.  Super kul och nyttigt. På sparringen så körde jag flera ronder med Joanna och hon är i hur bra form som helst, kul att köra med henne.

Idag kändes det som jag hela tiden låg steget efter...fick jaga hela tiden eller försvara, det blev aldrig mitt game eller tempo. Mem man ska ha sådana dagar också, det är dem som gör att man uppskattar de dagar när allt flyter på.

Här har Joanna en bra ram och ser till att jag inte kommer förbi :)
Jag är så glad att jag åkte till träningen har mer energi och känner mig nöjd. Jag ska försöka komma ihåg denna känsla nästa gång jag inte känner att jag har energi nog för att träna.
Grillad kyckling så underbart gott <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...