onsdag 6 september 2017

Tillbaka...blir en lång dag

Började 05:00 i morse och jag såg till att vara där redan 04:40 så att jag skulle hinna med allt i lugn och ro. Tycker det är skönt att börja så tidigt, nackdelen är att man är otroligt trött på kvällen. slutade 14:00 och det är skönt, men jag var tvungen att sova middag när jag kom hem. Idag är en speciell dag pga. att en av de anställda är sjuk så måste jag tillbaka till jobbet igen....och vi stänger 22:00.

Kommer nog känna mig sliten imorgon, men förhoppningsvis får jag massor gjort.

Hur var träningen i går ......super kul som alltid när Kristian håller pass. Träningen gick ut på att lära sig sitta korrekt med motståndaren stående framför sig och att behålla motståndaren framför sig men olika tekniker när denna försöker komma förbi benen. Genom att man använda sina egna ben som hockar och sen lade han på svep från mark och singel leg. Sen sparring....hur gick det med x-guard och svepet jag skulle jobba på ........ ingångarna funkar, nu måste jag bara se till att resten gör det också. Nu får jag se om jag lyckas släpa mig ner till tränings passet imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...